Συμφωνώ στην επεξεργασία των προσωπικών μου δεδομένων σύμφωνα με την πολιτική προστασίας του ξενοδοχείου Αngeliki

Μην ξεχάσετε να κοιτάξετε στον φάκελο ανεπιθύμητων για την απάντηση μας. Επίσης παρακαλόυμε να προσθέσετε το angelikihotel@otenet.gr στη λίστα ασφαλών αποστολέων.

Συχνες Ερωτήσεις (FAQ)

Πότε επιβεβαιώνεται η κράτησή μου;

Η κρατησή σας θα επιβεβαιώθει όταν κάνετε κατάθεση της προκαταβολής και επιβεβαιωθεί από εμάς η κράτηση σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail.

Πως γίνεται η πληρωμή των ειδικών προσφορών;

Για τις ειδικές προσφορές πρέπει να κατατεθεί το πλήρες ποσό που αφορά στην κράτηση. Αφού γίνει το αίτημα σας επιβεβαιώνουμε ότι είναι δυνατή η ειδική προσφορά βάσει διαθεσιμότητας και σας ενημερώνουμε να προχωρήσετε σε κατάθεση.

Τί γίνεται στην περίπτωση που δεν εμφανιστώ;

Στην περίπτωση που δεν εμφανιστείτε το 50% της κράτησης πρέπει να καταβληθεί.

Τί γίνεται στην περίπτωση που φύγω νωρίτερα;

Αν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε να αναχωρήσετε νωρίτερα από την αρχική σας κράτηση θα πρέπει να καταβάλλετε το 50% της υπόλοιπης κράτησης.

Έχετε δωρεάν πάρκινγκ;

Το ξενοδοχείο διαθέτει πάρκινγκ 4 θέσεων για τους επισκέπτες του στο οποίο όταν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις μπορείτε να παρκάρετε. Δεν δύναται να δεσμευθεί κάποια θέση πάρκινγκ.